Får en att tänka lite.

Såhär efter att ha streck-kollat på 6 avsnitt av Grey's anatomy och det senaste avsnittet var sorgligt,
 kom jag att tänka på att det är jäkligt nice att bo i en ny stad, med bara nya människor.
 
Det är INGEN som vet något om en, vad som hänt i mitt liv.
De kommer endast att veta om jag berättar.
 
Jäkligt härlig känsla!
 
Detta tentaplugg it killing me! Det är FÖR mkt fri tid till att plugga.
Okej till hösten när vi får mindre självstudier innan tentorna kommer jag säkert att klaga på det,
men 13 dgr att plugga på en tenta, jag saknar tidspressen jag behöver!
Visst jag har lärt mig saker de senaste dagarna, men räcker det :P
HA ingen aning!
Jag satte iaf minst 85 % av ursprung, fästen, funktion och namn på musklerna i rygg, buk och nedre extermitet i eftermiddags, men det kanske jag glömmer tills torsdag xD 
 
Imorgon är det innebandyturnering :D Nice att inte kunna plugga ett tag ;)
Sittning på kvällen, jag är den enda från klassen :P Stabilt :P
Ska bli jävligt kul iaf :D
 
Känner hur mitt inlägg började lite deprimerande, Ungefär som en deprimerad skapula xD
HAHAHAH
jag måste sova nu tror jag xD
Jag mår iaf toppen och det hoppas jag att ni gör med!
Jag älskar hemligheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0