Nystart!

Om det finns några få av er därute som är intresserade av skvaller så är det bara att snoka ;)
Skriver nog mest för mig själv, men kanske är någon som ser det som intressant!
 
Mitt liv just nu:
Flyttar till Lund inom 2 veckor, närmare sagt den 18 januari.
Fördriver tiden med att komma i from - tränar ca 4-5 ggr/v.
Eddie har för närvarande vintervila från all tävlingsträning.
Hjälper Camilla och Cecilia lite med deras hästar.
 
SÅ! Vad är då planen framöver..
Ska läsa sjukgymnastprogramet under 3 år. 
Har införskaffat en lägenhet så att jag och Eddie har någonstans att bo. Dyrt alternativ för en sudent, men bostadssituationen i Lund är som den är. 
Jobbar för fullt med att hitta ett extrajobb, kan vara bra att ha råd med mat ;)
Sommarjobbet är fixat, vilket känns skönt! Blir Draper Europe i sommar igen :)
 
Som det känns just nu kommer jag att lägga Eddies tävlingar på hyllan ett tag framöver.
Jag känner att även om jag nu vet att han ligger plats i upp till 5 min, så litar jag inte på andra hundar.
Jag är livrädd att någon ska gå fram till Eddie och då smäller det, måste jobba på mina nerver. 
Så, med mindre fokus på hans tävlingslydnad, ska jag försöka fortsätta fokusera på min egen träning.
Jag SKA vara på gymmet MINST 3 ggr/v. 
Eddie ska såklart spåra 1ggr/v och vi ska försöka träna sök om vi hittar några att träna med, men tävlingarna tar jag tag i igen när han blivit äldre och ännu lite lugnare. 
 
Mer smaskigheter än såhär blir de inte. Jag har en bomb som jag håller på, minst ett halvår ;) 
 
Synd på en riktigt fin person att jag flyttar, men vad ska man göra ;)
Får hitta mig en man i Lund ist ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0