Anställningsintervju!

Ja det har jag "varit" på idag.
Hemma i mitt vardagsrum.. skulle egentligen vara en videointervju, men hennes internet laggade,
så blev över telefonen.
Kändes bra! Jag kan ju dock inte arbeta alla de dgr de vill att man ska jobba, så vi får se vad de kommer fram till.
Sökte jobb som truckförare till skjutstativtruck idag med. Hoppas att de ringer!!
 
Har jag bara löst jobbfrågan kan jag slappna av sen :) då klarar jag mig!
 
Sjukt irriterande med bostadsrättsföreningen dock. De har haft min ansökan liggande i 6 dgr bara för att..
så nu kanske jag måste åka fram och tillbaka till Lund 3 dgr denna veckan... ARG!
Jag har fan inte tid med det! Måste packa och grejer!!!
Usch!
 
Var på ATC igår på gymmet. Grymt!
Så min plan framöver varje vecka är:
ATC
Power
Spinning
Styrketräning
och om det finns: Kettlebells
 
Dock krånglar min aussieaxel... får ont i leden så fort jag börjar träna lite tuffare.. :(
känns som att det är inflammerat nu.. crap! Helt värdelöst!
Hoppas verkligen att det går över, annars får jag väl börja utföra sjukgymnastik på mig själv snart xD
 
Imorgon blir det att hämta nycklarna till lghten! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0