Tältsektionen

WoopWoopWoop!!!
 
Jag fick nyss mejl om att jag kommer att jobba i något utav de 20 tälten under lundakarnevalen. GRYMT :D
Alltid kul när det blir som man vill :D Återstår att se vilket tält :)
 
Utöver detta har jag beställt soffa ;) går inte att sitta som jag gör nu och plugga..
 
Ska rida min första ridlektion på evigheter (sedan plönninge) på måndag hos LCR.
Spännande! Mitt största beskymmer just nu är hur jag ska komma upp på hästen! Sist jag hoppade upp från marken var även det på plönninge... 
Fia som är strax över 150 använder jag pall till xD 
 
Plugget flyter på över förväntan tycker jag. Kommer ihåg förvånansvärt mycket latin :D
Känns som att det kan gå vägen!
 
Första VFUn på onsdag, den ska jag spendera på reumatologen, intressant!!!
 
Angelica var på besök i helgen! var awesome :D Bättre BFF kan man inte få <3
 
och sist men inte minst.... den 1 mars får jag äntligen börja gå på pass igen sen jag bytte till Lund :D
Spinning, ATC och power!! Som jag saknat er!!
 
Livet är förjävla bra just nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0