Biltema!!

Jag borde nog lägga ner den här bloggen egentligen :P för jag skriver aldrig.
Men jag måste få ge mitt nya jobb en eloge!
 
Av en händelse (kontaker är bra att ha!) fick jag jobb i Biltemabutiken här i Halmstad de sista 3 veckorna nu innan jag flyttar tillbaka till Lund.
Det är det roligaste jobb jag haft!
Trivs sjukt bra! Alla som arbetar där är supertrevliga och hjälpsamma. Alla jobbar på, men det finns ändå tid för skämt och skratt.
Alla som jobbar där trivs med sina jobb.
 
Hade ingen aning om att jag skulle trivas såhär bra! :D
Synd att det är långt att pendla för extrajobb ;) 
Men förhoppningsvis är jag tillbaka nästa sommar!
 
Kundkontakt är även det något nytt för mig och det är riktigt givande :)
Man känner sig uppskattad när de blir tacksamma för att jag kunde hjälpa dem med något.
Jag får äntligen använda min förmåga att prata ;) haha!
 
och slutligen... nu kan ni inte längre säga att ni "aldrig handlar på biltema" för bara denna veckan har jag sett väldigt många kändisar ;) I'm watching you ;)
 
Såååå! Alla ni där ute, var inte rädda för att byta bransch!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0