Mitt liv. Just nu.

Är faktiskt för jävla bra måste jag säga!

- Fått en jättefin hfab (!!) lght som jag hämtar nyckeln till den 1 augusti.
- Flyttar alltså hemifrån och slipper allt tjaaaat!
- Eddies träning går bra. Vi kör spår, lydnad och DW-träning (förberedande för weight pull)
- Jag har slutat att äta så mycket socker och känner mig mer stabil och pigg.
- Jag har kvar min träningsmotivation fast fystesten är över.
- Tränar väl 3-4 ggr/vecka. Löpning, gym, inlines.
- Klarade fystestet och sänkte min tid på 2 km. 9.37 :)
- Blivit mentor på jobbet vilket innebär lite mer varierade arbetsuppgifter och så lite påök ;)
- Varit utomlands och det var fetenaaajs!
- Ska till Kaaaaalmar på nyöppning med jobbet och det ska tydligen vara naajs! Träffa massa nytt folk :)
- Jag lever mitt liv som jag vill och skiter i vad alla andra tycker. Jag gör som jag vill.

Ja det var nog allt!

NEJ, jag glömde en grej. Den är både sorglig och en oerhörd lättnad.
Imorgon hämtar jag mina saker hos Ali.
Han kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta, men det blir bäst såhär.
Det blir så när man inte får någon uppskattning för vad man gör och ibland inte är värd marken man står på!

Ska nog rida lite hos Ulrika, dit camillla flyttat Emil, så utan häst blir jag inte :)

Ed får sin WP-sele i veckan med, så då kan vi börja träna lite mer. Känns bra :) :)

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wohoo!

2012-06-24 @ 21:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0