Nyöppning i Kalmar!

Fan det bästa jag gjort hittills i jobbväg :D

Så skönt att komma iväg och prova något nytt!
Älskar nya saker och att träffa nya människor :D Och vilka människor sen!!
Hela gänget var helt underbart! Alla hade sina olika specialiteter och gjorde sitt till gruppen. Jag brukar vara lite kritisk när jag dömer människor pga tidigare erfarenheter i mitt liv, men jag fick bra vibbar av ALLA och när hände det senast!?

Jobbet i sig bestod mest av att tömma lastbilarna som kom, köra ut pall till de som plockade upp varorna, hålla ordning på lagret, fixa med inredningen och lyfta upp och ner pall när de behövdes.
Ibland fick man hjälpa till ute i butiken om de behövde hjälp med ngt :)

Eftersom denna öppningen var under många dagar så jobbade vi inte så långa dagar, så man fick mycket tid att umgås med alla, vilket var mycket trevligt :) Dock blev jag lite sur att vi inte jobbade helgen :P men det var ju bara att göra det bästa av situationen, så vi åkte till öland ist å solade och badade :)

Så nu vill man ju bara åka iväg igen!! :D

Har ju tränat "rutan" som förberedande för spårupptag med Eddie. Detta innebär att man gör en ruta på 2 m och ser till att där är mkt doft. Gömmer en leksak som hunden ska leta upp. Allt eftersom minskar man rutan och tillslut gör man den stor igen, går ut ifrån rutan och gömmer leksaken.
Detta för att hunden ska lära sig att hitta ett spår och börja följa detta.
Så idag provade jag att göra ett spårupptag för att se om det har funkat.
Gick på spåret i 90 graders vinkel och han hittade bägge direkt och tog rätt riktining :D Så jävkla stolt var jag :D
Då har vi dessutom inte spårat på två veckor eftersom jag varit borta!
Sicken vovve jag har :D När han vill ;)

Snart flyttar vi :D Längtar som faaaan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0