Bakom mina solglasögon!

Just idag var det ju mulet, så inte i så stort behov av dem idag :)

Laseroperation igår då.

Huuuu, läbbiga grejer! Ja sa det att; Å jag som ska bli polis! Men det var tydligen några poliser som hade varit där å gjort behandling å de hade tydligen inte varit speciellt kaxiga under lasern de heller ;) Så det var ju skönt ;P

Nu i efterhand när man vet hur allt går till och så, så skulle jag kunna göra det igen, men just då fick jag allt kontrollera andningen så jag inte skulle börja hyperventilera :P
Fick ett snabbverkande lugnande precis innan op, så va lite svajig på benen ut sen ;)
MEN jag såg perfa på en gång! Suddigt/dimmigt förståss, men tydligt.

Helt otroligt att man kan göra sånt här. Jag förstår fortfarande inte riktigt att jag ser såhär nu.
Har inte slängt linserna än, för som sagt det känns surrealistiskt!

Eftersom jag inte direkt kan stimulera Eddie som han kräver just nu p.g.a baciller :P så fick han leka i Skruf å Lyras trädgård idag :) Först själv med springpolen och sen provade vi att släppa ihop Lyra å Eddie och det gick bra. Hon va lite tjurig löptik emellanåt när Eddie inte fattade att han är av med nötterna, men han behöver bli tillsagd så det är bra :) Kalle är ju lite väl tillåtande ibland å syster Diva är just syster och man gör lite som man vill ;) Så han behöver en brud som säger till honom lite ;)

Nu har jag storshoppat på Halens! :) OCH köpt ny mobil som kommer på onsdag :D och köptleksaker till Eddie :) Bra shoppingdag idag! I veckan ska jag köpa gymkläder med, för jag har inte tillräckligt med byxor för att klara 4 dgr träning/ vecka :P

Hoppas ni har det fint! En annan är lite isolerad en vecka ;)

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0