Spänningen stiger...!

Jag har varit nervös hela dagen! haha!

Ali ska starta ikväll för första gången sedan början av mars. Därav nervpirret! Det är lite blandade känslor. En del av en vill att det ska gå bra och en annan inte (så att jag kan få träna som jag gjorde innan)...

Igår tog jag tag i mig själv och hittade bilder från firmafesten! haha spännande! Hittade en rumpa bland bilderna, ingen aning om vems det är.. :P (inte jag som tagit bilden vill jag påpeka) min kamera hoppade väl runt i rätt många händer den kvällen så inte riktigt koll som sagt..



Hayley, Jag och Pontus

Börjat kolla på min nyinköpta VD s.2 box nu. Som jag saknat denna serie i mitt liv!
Dock har den en lite negativ inverkan på mitt pluggande för jag sitter och dregglar över Damon i typ en halvtimme efteråt xD hahaah!

Läst igenom 2 av 5 kapitel till tentan nu... känner att man självdiciplin måste förbättras, men det är svårt ;)

1 h kvar till stallet nu.. för ofokuserad att plugga just nu, så det får vänta tills imon.
Har iaf suttit 3 h ngt sånt idag :P Bättre än inget!

Tjipp och Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0