Lördag.

Ja vad ska man säga..
Igår var det en vecka till nästa tenta och två veckor till jag ska jobba igen.

Just nu när man inte finner sitt arbete så motiverande känns det som slöseri med sitt liv att vara där i 9 h när man kan göra andra mycket roligare saker..!!

Vad ska man göra till våren?
- Jag känner att bo hemma pallar jag inte så överdrivet länge till.
- Jag vill inte jättegärna tillbaka där man tillbringat 3 år av sitt liv.
- Jag måste jobba för att få ihop lite mer pengar än man skrapar in nu ;)
- Jag kan bara inte lägga av med hästar igen så jag är lite begränsad känns det som.
- Jag skulle helst av allt bara vilja fly till en annan stad, MEN vilken?, vad ska jag jobba med?, fan va jobbigt! haha

Dessutom håller jag på att somna med boken framför mig när jag sitter och knaprar på diverse ting medan jag pluggar.

Ni ser! Hela mitt liv är FULLT med ilandsproblem ;)

Ikväll blir det film och pizzakväll hemma hos Sara iaf. Detta ser jag fram emot :D

och nu ska jag inte plugga mer idag..! Nu ska Eddie rastas, jag duschas och sen mot stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0