Dagens sämsta dag.

Idag är en dag då jag hatar ALLT.

Jättebra att ha tenta imorgon då när jag är så arg så jag kan inte plugga.

- Jag tycker den här dagen att alla som inte tycker som jag eller som inte gör som jag behagar är dumma i huvudet.

- Dagen började med en natt av drömmar som jag absolut inte vill drömma för det får mig att må skit. Det är ouppnåligt och jag förstår inte varför min hjärna envisas med att drömma om honom.

- Mitt abonemang skulle skifta idag och tro som fan att jag fick en oupplåst telefon när man förra gick sönder, så då var man tvungen att åka in till stan och låsa upp den...

- Vilket resulterade i att jag höll på att krocka i tylösandsrondellen FÖR ETT JÄVLA FYLLO inte kunde styra sin bil ordentligt. (Det är då jag önskar att jag var trafikpolis!!!)
Kör man i det inre körfältet ska man följa det hela vägen, men detta MIFFOT (4 gången det händer...) genade och tog nästan huven på min bil.
Jag lägger mig på tutan och MIFFOT vinglar tillbaka till sigg körfält, jag tänker köra om, NEJ då prejar vi mig!!
Jag lägger mig på tutan igen och släpper förbi MIFFOT. Vi ligger då i vänster körfält och de kommer bilar i höger fält. Då lägger sig MIFFOT i mitten!!!!
Jag lägger mig på tutan igen!!!
WHY funkade inte min mobil!!! Var sååååå sugen på att ringa polisen!!

-
Uppå denna skiten så ska Eddie ha örondroppar, tvättas på kulorna och hakan 2 ggr/v + tassarna vid behöv.

Just nu denna dag är jag så jävla fucking trött på att jävla skit man får stå ut med hela jävla tiden!

Jag funderar allvarligt på att inte plugga mer och gå dit å bara riva sönder pappret imon.

Kommentarer
Postat av: Susanne

nej, nej Hanna tänk inte så, du är ju den som verkar ha mest koll av oss alla

vissa dagar är skit, det är bara så

skaka av dig det här nu så gott det går, dagen har ju bara börjat



KRAM

2011-09-29 @ 12:31:23
URL: http://sus62.blogspot.com/
Postat av: Anna

Kom igen, Hanna! Håller med Susanne.



Kram

2011-09-29 @ 12:57:39
URL: http://virrigaanna.devote.se
Postat av: Hanna

haha tack så mycket susanne, men mest koll av alla var väl att överdriva! Tycker vi alla är lika duktiga :D

2011-10-03 @ 18:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0