Skumt..

Här kommer ett  inlägg lite tillägnat krämpor.. :P inte bara men, ah, läs själva..

Vart ju fullmåne i veckan. Jag har aldrig märkt av den tidigare, vad jag vet. Har kanske bara inte lagt märke till att jag mår konstigt då, eller så var det bara en tillfällighet..

När jag gick ut med Eddie tidigt morgonen efter såg jag att det var väldigt ljust i trädgården och kollade upp och såg månen.

Det började med att på kvällen var jag orolig och som om jag hade ångest men inte visste över vad.. skitskumt!
Sen drömde jag en jäkla massa under natten och kom ihåg allt när jag vaknade.

Jag brukar drömma en hel del, men det var mycke just denna  natten.. nog därför jag aldrig tänkt på det innan eftersom jag som sagt drömmer i princip varje natt så..

Men ah skumt var det iaf :P mest det där med oron...

Sen har jag nog fått en släng av magkatarr. TREVLIGT!
Tror att det är eftersläng av olyckan med hästarna, mycket i mitt huvud och back to work again som satte igår alllt.
Mått skit i två dgr, typ illamående och konstig och igår började det verkligen svida i magen.
Det var inte jätteskönt att dricka cider igårkväll heller, men idag mår jag faktiskt lite bättre. Magen berättar ju att den finns där :P men inte som igår..

Det har hänt trevligheter också i mitt liv, men dessa tänker jag hålla för mig själv ett bra tag framöver ;)

Eddie hoppar inte på oss i familjen längre när han är överglad, vilket är ett stort PLUS :D Det händer kanske 1 gång/v som han glömmer sig, men det är lugnt jämfört med hur det var innan ;)

Förövrigt kommer han ihåg SITT igen, men har helt glömmt bort HIT.... suck.. det går jättebra när man sätter honom, ber han stanna och sen ropar på honom, men inte annars... snark. Tur att allmänlydnaden börjar snart för det här med puberteten är spännande :P

Nu ska jag ta tag i mig själv och plugget igen.. inte blivit så mkt läst nu de här dagarna..

Puss på er!

- Jobb ons och fre i veckan. Jippikaye! Pengar är pengar, men jag gillar mitt studentliv ;) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0