En mix av allt.

Kan börja med att i morse när jag vaknade blev jag så besviken att det jag hade drömt inte var sant... man kan ju hoppas att det var en sanndröm.. ;)


Igår körde jag för första gången sen olyckan.. väldigt nervös var jag.
Upp på det så är ju yngve en jävla skitstövel.. den första han säger innan vi ska köra ut är:
- Om du tappar Ali så slaktar jag honom, det kan jag lova!
Då blev man inte ännu mer nervös eller... så med dödsångest körde jag ut ur stallet...
Ali var ju snäll som vanligt och tur är väl det :)
Danskan/Fia/Phenomenon var dock inte lika nöjd att vara ute och jogga och tur att yngve tog på slagrem iaf... jag var rädd i början, men sen blev jag van.. stackars häst hon har ju ont!
Efter ännu fler korkade kommentarer och kylighet i den "trevliga" tonen av gubben var det iaf över.
Han sa iaf att han tog på sig det hela och att jag som sagt inte kunde vetat vad jag skulle göra, alltid ngt.

MEN, om inte han ändrar attityden inom denna månaden kan han ju glömma att jag fortsätter ta hand om hans hästar hur mycket jag än tycker om Ali..



Min Prins

Var och tränade Eddie i stan i torsdags.
Han var duktig! Dock hade jag ju kopplet runt midjan på han under vissa stunder för det var en sån där "dra dag"..
Men utöver det så skötte han sig fint! Han kunde koncentrera sig såpass att han kunde gå fot, sitta och stanna och inte bry sig allt för mkt om folket :)
Om någon kom precis förbi oss började han viffta på svansen åt alla, haha.
-Mamma jag VILL hälsa!!



Min Älskling


Var på stranden/dynerna och tog lite bilder i veckan med.
Eddie ville mest bada, men det fick han inte :P
lite väl kallt nu :P



Eddie poserar i vassen ;)


Fick VG på andra tentan med, så VG på första delkursen. Känns BRA :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0