Stjärnan!

Påväg hem från jobbet idag åkte jag inom maxi för att köpa "lördagsgodis" och då hittade jag en leksak till Eddie som jag trodde skulle passa.

Han ÄLSKAR den :D

Sen till dagens bästa händelse:
Jag är i köket, mamma i hallen och pappa på altanen. Jag hör mamma säga nej men nu vaknade han! (hade bara sovit 15 min) Jag går ut i vardagsrummet och då har DUKTIGA Eddie gått helt själv ut på gräsmattan och ställde sig å kissa å sen gick han in igen :D


Var ute å gick en runda innan dess. Träffade lite hundmänniskor och annat folk som bor här på gatorna runt omkring. Alla tyckte Eddie var helt bedårande :D Alla undrade vad det var för ras och en mamma i en familj där de redan har en labbe sa att hon var sjukt sugen på att köpa en :) Tänkte rekommendera Monika för henne om hon ska köpa :)
Så summasumarum är att hittills av alla jag träffat och hundmänniskor pappa träffat när han varit ute å gått i skogen så finns det ingen som säger "usch å fy en amstaff ska man inte ha" utan alla är superpositiva :D

Det finns dock en som är lite obildad (trångsynt) och det är vår granne (tillika han som köpte pappas företag...så pappa gillar inte honom så mkt..) som sa "är inte det en kamphund" när pappa sa att vi skulle få hem en amstaff.
Nu när han har träffat honom tycker han dock att han är riktigt fin och tycker att hans dotter kan få gå ut å gå med honom sen.. :P hum.. klappa kan hon få ;) eller gå ut å gå i mitt sällskap.

Nä nu ska jag sova för man ska ju tydligen jobba över imorgon 7-12...

god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0