REGN!

Jag var i stallet och red Ali när regnet började.. det regnade inte lite heller! hagel dessutom.

Pappa var barnvakt och lyckades får Eddie att kissa ute, men inte bajsa.. så det gjorde han i hallen.

När jag då kom hem var det matdags å sen toadags. Då regnade det verkligen konstant och Eddie lät så olyckligt han kunde. Gnällde, pep, gnydde för allt han var värd! TYCK SYND OM MIG!
Jag försökte förklara för honom att; Tyvärr grabben du är född i sverige och bor i halmstad. Vi har fler regniga dgr än soliga. Han ville dock inte lyssna på detta :P
efter 40 min gav jag upp.... :P

Då fick jag grabben till att sova ist och det har han gjort sen dess nu. Blir akutbajsning sen xP

På tal om trevligare saker än toabesök, så är det så jävla skönt för min hjärna tänker som den ska nu :P
Tror att den har valt att vi kanske för försöka satsa på det här. Att det inte är farligt, att det är helt normalt och bara bra.
Jag känner ngt ! Det går frammåt och jag längtar liksom frammåt till nästa tillfälle nu.
När jag är där vill jag ju inte vara någon annanstans i världen och det är ju också väldigt bra ;)
Det verkar ju vara ömsesidigt med, tror jag :P

Så jag vill inte ta ut grejer i förskott, men fan va rätt jag hade 2011 ÄR ÅRET DÅ ALLT FÖRÄNDRAS.

Jag har underbara vänner, Någon speciell att vara med, Världens bästa hund, Supergo häst att ta hand om när jag känner att jag har tid. Förhoppningsvis kommer jag in på någon skola till hösten med, så då är allt fulländat ;) Slippa mitt SKITJOBB.

Nu är nog mitt troll påväg att vakna ;) Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0