Mot nya vägar..

.. finns sommarjobb att få på skalmans kanske. MEN sommarjobb kan jag inte ta för jag måste ju veta hur min höst ser ut nu.

OCH fick reda på att jag kom inte in på polisskolan till hösten heller :( så därför kan jag inte ta det...
Detta kanske har en mening. Jag tror ju att det mesta har det. Skulle det bli något med Walle, så är det bra att jag bor här nere lite till så vi lär känna varandra ännu mer.
Dels kanske jag hinner ta en lydnadskurs med Eddie här hemma med innan vi flyttar och han är mer redo för att vara hemma 3-4 h när man är i skolan. Så att så sett är det bra... MEN det är ju detta jag vill! så SURT.

Börja ladda för fystest i november nu då... Å FAN jag måste operera min ögon med :( :( FAN då.

aja. Att jag inte kom in på skolan fick mig att finnaly (!) skicka in intresseanmälan till Servera. Jag ligger dock lite lågt där för jag vill få reda på om jag kmr in på högskolan i hstd till hösten först. DELS vill jag även ha min semester i sommar först, för orkar inte gå från retlog till nytt jobb utan att vila upp mig mentalt först!

Jag måste därifrån. Gårdagen vara bara droppen på allt som hänt där. FY FAN säger jag. Så arg som jag var igår går inte att beskriva. Tårarna sprutade och hade fel person (han som nämnde..) kommit i vägen hade hans kulor legat risigt till! SÅ nu är det FACKET REGERAR som gäller!
Möte på fredag med styrelsen! FY FAN.

Behandla mig med respekt och ni får respekt tillbaka. Svik mig och jag kommer aldrig ställa upp för
er igen!

I morse ville jag bara spy och inte åka dit, men jag var ju nyfiken på vad facket snackat om så nyfikenheten tog över.
När detta är över hoppas jag att personen i fråga ångrar sig djupt! ALDRIG att jag ställer upp för dig igen. ALDRIG.

Det är tur att jag har världens bästa arbetskollegor som iaf får en på bra humör och gjort dagen genomförbar <3

Sen vill jag även tacka min älskade hund Eddie <3 I morse var jag STOLT mamma! Vi hade varit ute vid 4 tiden och sen vaknade han vid 5 igen och jag försökte lägga han igen. höll på säkert 15 min. försökte släcka lampan igen å grejer, men tillslut tänkte jag att "aja då får han fanimej va nödig ;) " Det var han. Han hade ju bara kissat innan och brukar visa när han vill bajsa med, men det hade han glömt och så kom det senare. MKT duktig hund som inte gav sig och satte sig inne utan skulle ha upp matte till varje pris <3

På lördag ska vi hem till Cina och fika och på söndag ska vi till Vaggeryd med Cecilia och Lottie, så vi har fullt upp :D Igår var vi på plönninge och kollade när cecilia å lottie hoppade :) han börjar bli riktigt duktig på att åka bil nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0