Lite grus i BH är alltid bra ;)

Tog av mig sportbh'n nu när jag skulle duscha (opraktiskt att ha på den då ;) ) och upptäckte att där va massa grus xP

- Ja, jag å Cecilia körde lite snabbt idag med pollarna :D

Så nu har jag nytt hastighetsrekord ;) Ali kändes KANON fin denna gången jämfört med hur han har kännts innan så hans behandling har kanske hjälpt :) Han var fortfarande lite sne i länden dock, men inte lika som innan. Låg på rätt bra gjorde han, och hela tiden nu :) Jämt tempo nu med hela tiden, så hel nöjd är jag :)

Eddie verkar acceptera att vara själv i stallet med medans vi är ute så förhoppningsvis kan jag ta Ali som pass-häst snart :) Det ska bli spännande! In till travet å köra fort ;)

Eddie gnyr lite å tycker synd om sig själv, men han är inte hysterisk. Han brukar få vara i Alis box redan medan vi gör iordning hästarna så att han vet att han kan vara där och jag är utanför. Sedan när vi kommer tillbaka brukar jag ta ut honom och binda upp honom så han sitter bredvid i stallgången och får se på när jag fixar med Ali, så han vänjer sig vid att få vara med, men inte vara i centrum ;) Detta gick bättre idag än förra gången :)

När han blir stor vovve ska han förhoppningsvis kunna ligga själv på ett täcke eller ngt i stallgången hela tiden, men det får ju ta den tid det tar :) Jag är glad om det är inom 3 år ;) Vill inte ha någon olycka med hund-under-hovar!

HAHA han var så SÖT när vi kom fram till stallet idag! Han drog i kopplet och ville inte alls vänta på att jag skulle låsa bilen för han skulle DIREKT och hälsa på Ali i hagen :D haha så sööt!!
Sen fick han hälsa massor på den svarta katten i stallet med. Då va han glad :) :) De andra springer ju bara iväg :P

Vaccination på tisdag! Sen får vi börja hälsa på vovvar :) Får ta å bestämma en vovvedate med Cissi och Otto någon dag, sen om Carro och Doris kan vara med oxå :)

Puss hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0