Linda Bengtzing - E det fel på mej

Varje gång jag ser dig exploderar det någonting inom mig.
Det räcker att du ler mot mig så kapitullerar jag.
Varje gång jag attraheras, då vill jag bara va med dig.
Ingenting jag kan hantera, jag vill ha mera..


Det är fanimej inget fel på mig!
hoho.


För en vecka sen gjorde jag ju dock en av de värsta grejerna jag gjort i mitt liv.
Aldrig kul att såra någon, men ärlighet varar längst och jag är inte den som kan gå runt och låtsas och det är ju verkligen inte rätt det heller.
Jag hoppas att det kan bli såpass bar så att vi kan vara under samma tak igen i framtiden iaf.
Men jag har all förståelse i världen för om det inte blir så.
Har ju varit där själv.
Och jag tog valet att inte vilja umgås, men behövde ändå träffa människan varje dag. DET SÖG.


Det värsta är nu att det där längst uppe stämmer. Fast att jag sagt till mig själv att, NEJ.
Men vadå man är bara ung och glad en gång i livet ;D

Bara att se vart livets stig leder en helt enkelt.
 Eddie rockar iaf med vart den än bär :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0