JUST det!

Har ju glömt berätta så får bli en liten notis.

Dagen jag red Ali och vi mötte på älgen skulle jag prova att sitta upp utan pall för att se så sadel satt kvar ;)

HAHA. Jag är ju smart!

Halvvägs uppe glider den och jag tar i för att försöka hinna upp och få den i rätt läge.

Cecilia kommer springandes å bara "HANNA HOPPA AV!!!"

Grejen var att jag kom inte av utan att först sitta upp (barbacka med en sadelgjord under mig)... för jag hade foten i stigbygeln!

Petra kommer då lägligt gående med Fred och tar tag i Ali så han stannar och jag kan hoppa av och sedan lägga sadeln tillrätta som satt under magen xP

Tur man har en häst som är cool i alla lägen och inte ens fattade vad som hände :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0