Fan med!

Jaha, Då var vi hos veterinären idag och vaccinerade Eddie. Han var jätteduktig :) Åkte bak i pappas bil idag och satt mest och tittade ut genom alla olika rutor där bak ;)

Men, det var som jag befarade att han är allergisk mot något och vi och veterinären misstänker pollen. Stackarn!!
Han ser inte klok ut just nu :( Helt röd och irriterad på hela bröstet. Vi fick iaf en spray som ska mildra kliandet, men han är för ung för att få kortison, så han får helt enkelt se ut som han gör stackarn!
Vet sa iaf att det brukar växa bort inom 2 år, så vi får hoppas att det växer bort snabbt!

Blir nog ingen utställning i sommar för vår del iaf om han ser ut som han gör :( Men man kan ju hoppas att det lägger sig så vi fortsätter träna.

För att göra kvällen ännu mer pissig så rev han mig över hela läppen när jag skulle natta honom så nu får jag la munsår överallt lagom till helgen :'( :'( jag som håller på att planera in firmafest å allt.. aja kul kan man ju ha ändå, men man får se ut därefter...

Något som var positivt idag var iaf att Karlo hade med mitt ciderflak som han köpt i tyskland :) Smaken mango/hallon som inte finns här (kan göra det men då är den ju dyrare, finns inte på border shop iaf så man måste åka till Burg). UNDERBART GOD!!

Livet är fan inte lätt och jag avskyr när man ska göra folk besvikna så ni får fan tänka på mig nu! Mer info kmr...

Just nu Lyssnar jag på Linda Bengtzning - E det fel på mej
DEN är så JAG :S :( Jag är HEMSK..

aja, FAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0