Ohhhh ja!!

mm mm mm !! Va bra det blev ;) hahah!

Födelsedagsfest hos Marcell igår. Jag, Sandra, Camilla, Cecilia, Qvint och min älskade syster Anneli och hennes Niklas var vi som drog dit :)

Riktigt trevligt!! Massor med snack och go musik, lite karaokee på det med xD Jag å syster sjöng duett ;) Men vi hittade ingen karaokee version av vår låt så vi hade handikapp utan text.

Träffade nya trevliga människor, varav en var lite extra trevlig :)

Sen blev det utgång på det! Tre hjärtan och dansade loss! Träffade en del man kände :) Sen vidare till lacoca när 3 <3 stängde.
Var kul att se en måttligt chockad camilla ;) hahah, jag gillar att överraska !

Sen så var jag ju barnvakt åt cecilia ;) Så var tvungen att se så hon kom hem så vi tog samma buss. 3 av mina grannar var med på bussen så sa till dem att väcka mig när vi skulle av om jag hade somnat, men jag höll mig vaken :)

Andra gången jag skippar ölen nu och fy satan va bra jag mår :) :) Men det är synd för öl är ju gott... Men kanske kan börja dricka det om ett tag igen om man har tur... aja Mikaela hade ju varit i tyskland förra helgen och köpt en flak Mango/Hallon cider och den är riktigt god så den får funka så länge :)

Hem till camilla på filmkväll ikväll :) Och innan dess ska Ali rastas :) Sweeeeet :) :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du glömde ju Qvint hahaha :O

2011-03-06 @ 18:25:23
URL: http://floppsy.blogg.se/
Postat av: Hanna

Oh fan det är ju inte okey :O :O QVINT VAR OXÅ MED ALLIHOP!!! ska skriva dit han genast :)

2011-03-06 @ 19:07:14
Postat av: FowZie - Felicia Aulén

låter fint!

2011-03-19 @ 23:33:36
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0