Nästan redo!

Nästan färdigpackad, färdig peelad, färdigladdat allt som ska laddas, växlat pengar, tömt minneskorten. Ja det var nog allt tror jag!

Fått en rejäl ångest på jobbet idag som satt i 1½ timme innan den försvann. Jobbig stund å jag hoppas verkligen att mina piller hjälper imorgon för det är värre nu än det varit innan!
Tror att det beror på att jag så gärna vill komma hem igen denna gången ;D De andra gångerna jag varit iväg har jag inte direkt haft ngt att komma hem till och längta efter. Så då (detta låter dumt..) har jag väl tänkt att störtar vi, så störtar vi, men nu vill jag verkligen INTE det :P haha ja vet jag är störd!

USCH

Baslådan/slutsteget i bilen var upptinat idag och nu fungerar det igen :D så det vart musik på förbjuden hög nivå på vägen hem i det fina vädret :D man kan ju inte låta bli de dagarna!!! Å när man dessutom inte haft ngn bas på hela vintern :O Ryyyysningar!!

Nu håller vi även tummarna att man har varsin tv på planet!!!! Min färd kmr bli så mkt lättare att överleva då!

Jag har ju iaf positiva saker att försöka drömma om på resan, så att så sett är det inget fel :D

Ha det bra här hemma nu och ta hand om allt åt mig ;) Håll ordningen så att säga!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0