Flygmanik-panik!

Jaha här sitter jag å väntar på att klockan ska gå och tänkte att det är la lika bra att skriva ngn rad här!

Har ju faktiskt inte berättat att Ali var en stjärna förra helgen när vi red runt rosendal ihop med camilla å Petra. Lite förvirrad ibland, men det är ju förståeligt :)

Sen har jag provat mina flygpiller. Vetifan om de funkar så blir till att ta minst 1 tablett iaf.. Grejen var att jag kunde känna känslor, men inte tänka. Så jag kommer alltså sitta på planet SKITRÄDD men inte kunna tänka att jag är det xD Nääää inte alls obehangligt :P Usch! Kan ju säga att flygångesten börjar inta sig. Tycker bättre om att ha bägge fötterna på jorden.

Min rygg har varit kaos i veckan med. Skulle ju plockat egentligen, men fick byta. så 3 dgr har jag kört skjutare och de andra 2 var jag på gods å sorterade luftfilter. Lagom lyftvikt på dem!
Terrade Magnus där nere lite xD hahah stackarn vad han får stå ut med när jag får mina raseriutbrott på vissa IQ-befriade chefer (lr rättare sagt ställföreträdande chef och ett rövhål med hästaflabb från 1an)!! Marcus försökte få mig att släppa detta och infinna mig i min fredagskänsla och det gick väl emellanåt :P

Ja det var la det hele! Nu ska jag göra mig iordning för födelsedagsfest och dessutom fira att man slipper sverigeväder i 2 v framöver :D

Sen när jag kmr hem ska jag träffa bäbis :D OCH skicka in ansökan till Högskolan Hstd! Så förhoppningsvis kmr man in ngnstans till hösten :P

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0