Ali, schnell hest!!

Blev en skrittrunda med Camilla, Petra å Cecilia bort till Vilshärad. Massa läskigheter som han inte bryr sig nämnvärt för :)
Snubblade dock minst 30 ggr på en 300 m lång grusväg, så jag vart lite nervös inför att trava sen då :P haha
Stackarn inte lätt att hålla koll på de långa benen ;P

Sen kom vi upp till banan och tog ett varv i varje i trav. Riktigt stjärna <3 travade lugnt och fint :) Ibland blev han lite taggad, men alltid under kontroll så det var lugnt :)

Efter de 2 varven va han lite trött. Andra muskler som får jobba ;)

Så när jag kommer hem från thailand ska jag börja rida 2 dgr i veckan tänkte jag. Då är det förhoppningsvis mjukt i marken hela tiden så man kan trava varje gång så han får jobba lite med :)

Å nu är jag nervööööös! Filmkväll hos Camilla.. oh. Ja nä men jag är ju som jag är så det är bara att gå om det inte passar :P Men sen är man ju borta i två veckor så bätttre att ta tjuren vid hornen ;)

På tal om tjurar så kom vi på lite roliga citat/händelser från gårdagen när vi var ute å red.

- Cecilia! KUBBA, spring!! Stoppa bussen!! (hon sprang från stadium till österskans med mitt pepptalk! haha )

Sedan kom vi inte in i huset så hon ställde sig på ett cykelställ för att knacka på fönstret. Det enda jag då kunde stötta var hennes rumpa för att hon inte skulle trilla ner.
- Ursäkta cecilia att jag hade min tumme i din rumpa!
Ja vad skulle jag göra, full som hon va hade hon trillat om jag släppt xD

Jag å cecilia ska gå på toa:
Vi öppnar dörren och där står Marcell och kissar och Walle står och spelar gitarr och sjunger xD HAHAHAHHAHAHA

På la coca ska cecilia och hennes kompis sara sätta sig på en stol, men de bara fortsätter ner mot golvet för benen gav vika xD HAHAHAH när alla slutat flabba:
- Det var nog fan alkolås på den stolen!! För mkt promillle på er tsm ;)

Sen vart det även en disskusion om sex som urartade lite och tänkte inte säga vem som sa vad, men det kom fram att har man inte haft sex på ett tag saknar man inte det:
-Ja men man har ju handen då!
- Ja fy jag brukar få kramp i fingrarna!
- Näää då är dildon oslagbar!
Jag kan ju tillägga att jag ej var med i dessa citaten för jag låg då dubbelvikt av as garv på golvet hahahahaha! Varje replik stämmer verkligen in på personen som sa dem med xD HAHAHAH bästa på länge!

Vart en del skämt till som jag ej tänker ta upp här , men som ni förstår vart det MKT skratt under kvällens gång :D

Nä nu ska jag förbereda mig mentalt för kvällen..... !

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hmm, känns som jag är lite skyldig till ngn kommentar i sex diskussionen haha :P

2011-03-07 @ 10:21:21
URL: http://floppsy.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det var du som nämnde ;) hahaha

2011-03-07 @ 19:23:42
Postat av: Martina

Har du träffat en pojke Hanna? :) När är det nu ni åker till thai?

2011-03-07 @ 22:29:50
URL: http://thisismartina.blogg.se/
Postat av: Martina

BTW. Schnell betyder snabb på tyska , så det är alltså en snabb och inte en snäll häst som du rider in ;) Snabb häst, stämmer kanske rätt bra ändå :P ?

2011-03-07 @ 22:31:19
URL: http://thisismartina.blogg.se/
Postat av: Hanna

Martina; jo det finns ngn intressant fakiskt, du kan spana in han på min profil på facebook ;) Han ser riktigt bra ut OCH har ngt innanför pannnbenet ;D men jag har inga förväntningar ;)

Ja han är lätt snabbaste travaren i världen ;D hahaha jag tänkte faktiskt inte på det, ville bara styla till uttrycket lite ;)

2011-03-08 @ 19:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0