Snabb update i punktform.

- Tingsryd med Lottie och Cecilia igår. Hon kom 3:a med nytt rekord!! sänkte 0,5 sek :)

- Eddie var duktig, men på hästbajsjakt ;) så vi fick gå lite omvägar.

- Ska ju inte skicka in någon ansökan till polisen nu i aug för mitt resultat gäller inte längre och jag vill operera mina ögon innan jag åker till pliktverket igen...

-..så... nu väntar jag på besked från HH om jag kommer in på psy i höst.

- Sen ska jag söka jobb hos tullen är tanken.

- Omväxlande arbete det med och meriterande till polisen! Inga syntester ;)

- jobba som det som länge man tycker det är kul och sedan söka till polisen igen :) (om man nu får jobb då ;) )

- Ali såg inte alls bra ut i nerförsbackarna idag och han kändes lite stabbig. Därför travade jag på volt i paddocken för petra å cecilia för att se ev hälta, men de kunde inte se mer än att han såg lite "konstig" ut...

-...så vi travade på lite till och han var så sjukligt fin idag :D Fin djup form och man känner att han börjar anväda bakbenen med nu :) Som att ha sytråd i händerna :)

- Så slutsatsen blir som den har blivit innan. Hur fin är han när han inte har ont någonstans???
Det känns ju inte som man sitter påen travare iaf! Som sagt han har bättre trav än flera ridhästar jag ridit :)

- Blir till att snacka med gubben å sen om vi kan åka till doktorn med honom.

- Sen hoppas vi på start detta året iaf?? Sen är det dilemmat. Vill jag att det ska gå bra eller skit??
Bra: Bra för Ali, yngve kanske vill ha kvar honom
Dåligt: Han blir ännu billigare och jag kanske kan lägga bud
MEN: det jobbiga här är att jag älskar verkligen kusen och han har kapacitet. Med behandlingar och bättre träningsupplägg kan han nog springa in lite pengar, men då är jag beroende av att pappa går in som ägare för jag har inte råda att själv äga en starthäst. så får ta ett snack med far.
Jag vill ju bara ha kvar hästen så ingen annan köper honom, så pappa får varenda öre han springer in isf :P

JOBBIGT det här. För jag har ingen aning om vad yngve har för planer för honom om han inte kommer till start i år... aja vi får väl se vad tiden utvisar.

- Eddie har sin tappa tänder period nu och det är lite strängt ;) heheh. men annar är han duktig :D Bästa hunden <3 snart börjar vår valpkurs med!!! NAJS!!! :D Känner att man behöver lite inspiration vissa dagar när han är lite hyper ;)

Det var allt för idag! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0