midsommar!

Först lite frustration!
Ali hoppade på 3 ben i traven i nedförslutningen på banan i torsdags. Snackade med siv om det och sa att hade det varit min häst så hade jag åkt till veterinären.... (självklarhet, men inte för dem..)
Igår var de inne å körde fort med honom :(
Idag skyggade han undan när jag borstade honom vid bäckenet + att hans patellaupphakning hakade 4 ggr på gången och sen 2 ggr efter jag suttit upp.
Min stackars bäbis :( Jag vill ju bara ta honom till doktorn!

Midsommarhelgen har iaf varit över förväntan :D
Anneli och Niklas kom ner för att fira med mig :D as kul!!
I fredags var vi hos camilla antonsson. partytält med god mat och fin stämning :D

i lördags var det 30 års fest hos camilla och sen var tanken leffes men de andra pallade inte kön så det blev stan.
Först bulls och sen fixade pedda in mig på bond så vi gick dit. Riktigt najs :D gratis är ju alltid gott ;)
en så jävla god drink fick jag med likör 43, mjölk å nån grön grej som börja på M (vet ni var det är för ngn så säg till) och den smakade typ päron glass. Pedda ville dock inte avslöja för mig efteråt vad den hette så det tycker jag var elakt :P
Danne var på sitt tjuriga fullehumör :P tror det var för att jag pikade honom om den ständiga "hawaii ambassadören" heheheh. han kommer få höra det hela sitt liv ;) så jag höll mig undan från honom och var mest med pedda å david. Alltid lika kul att festa med dem :)
sen blev det taxi hem med vår nyfunna svarttaxi friend. hanskjutsade oss genom stan hela helgen! As sjysst var han!

Nu blir det jordbär här sägs det! Peace out.

Eddie har tappat tand med ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0