Diagnos

Eddie har inte fått rävskabb!! Superskönt!

fast samtidigt betyder det att, ja han kommer fortsätta klia sig och klia sig och vi vet inte hur länge.

Vi ska nu gå över till Hill's special foder och han får inte äta några andra ben eller godis än fodret. Något jobbigt med en valp som behöver gnaga med sina tänder.... knut och fjant får bli stand in på heltid!

Sen har han även fått väldigt milda kortisontabletter som man kunde ge till hundar under 7 mån. De ska han äta 3 dgr i rad och sedan varannan dag och så ska vi ringa veterinären igen nästa vecka och berätta om det gett något resultat.

ikväll har han varit ett monster!! kan man liksom inte bara ge sig när man är trött och då sova när matte försöker hjälpa en med det? Nääääää, då ska man bita, morra, skälla, hoppa, rivas, sparkas. Ja i princip allting jobbigt samidigt! Poh! Tur att han tillslut somnade när mitt tålamod var helt slut. När han väl somnat är han ju så söt ;)

I helgen ska han iaf få leka av sig med cecilias nya vovve, aka Eddies nya plastbror. Den storebror han aldrig haft. Schäfer på 8 mån. Vi hoppas att de ska komma bra överens :D

Idag fick han träffa grannhunden när pappa var ute å gick å det tyckte han var kul :)

Hoppas vi på fint väder imorgon så att jag kan sooooooola!! sen laddar vi batterierna för fredag.
jag å Pontus har redan börjat peppet på jobbet! Jag å Ralf har dessutom redan fixat tequliarejs för de som vill, vågar och kan?
kommer bli en hård, ROLIG, FLIPPAD och tuff kväll det där. Vinna brännbollen är ju ett måste!

Vad tycker ni om vår nya kampsång på jobbet;
- Kom och ta mig långt härifrån * klapp, klapp* långt härifrån, ja kom å ta mig långt härifrån!!

Sjungs ej i närheten av chefer ;)

Bästa jobbarkompisarna man har alltså! <3 mina andra vänner är såklart även de bästa av sin sort <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0