OjOj!

Kommer en bråkdel av vad som hänt på sistone. Det jag kommer ihåg :P

Vi börjar med att i förra söndagen skulle jag å cecilia ut å köra lite. Bara det att det var supermycket blinningar!!
Ali lekte väderkvarn med svansen!! Fick tömmer under svansen hur många ggr som helst och första gången kom den långt in så han började knipa. Som tur var är Lottie snäll så cecilia kunde hoppa ur och få loss den OCH som tur var, var Ali med snäll och varken skenade eller började slå. Då hade jag aldrig kört mer :P

Idag när vi var ute å körde snabbjobb var det mkt bättre, inte så mkt flygfä idag och han kändes faktiskt riktigt fin! Börjar lyssna lite på mig nu även när han ligger på. Kan göra förhållning och han lyssnar!

Det riktigt STORA är att i fredags "hoppade" vi 30 cm :D Alla ggr utom en travade han bara över men ena gången fattade han att han skulle lyfta bägge fram samtidigt :) En liiiten tvekan kom första gången typ 5 m innan, men det var nog mer för att där låg två bommar än att det var "högt". Han gör verkligen allt jag ber honom om <3 Kanske kan komma över min hoppskräck med en travare! Det ni ;) hahah!

I helgen har det ju varit trav på Halmstad! SPRINTERMÄSTARN OCH V75!
I lördags var flippat! Bakis sen fredagen och jag å cecilia blanade groggar på det hennes päron smugglat in ;) Hade hur kul som helst! helt gaaalet xD HAHAAHAH
"AJ!! Ja men du tryckte ju upp mig i handfatet!!" Hennes chef var utanför xD hahah

I fredags var det öl på bulls med gott sällskap från jobbet :D Markus, Patrik, Emma, Johanna, jonas, joakim och christer! Skrattade mest hela tiden tror jag :D flummigt värre! hahah

Eddie har sin trotsperiod nu så vissa stunder kan han "ingenting". Men annars har han blivit duktigare på det mesta när han väl kan saker ;) Valpkurs på onsdag ska bli najs :D har längtat efter detta!!

Ja det var lite om vad som hänt!
Puss hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0