The ghost of the past.

Poh! Alltid lika snurrig varje gång men hör ifrån eller träffar denna person. oh my! hahah. Men det var lite kul iaf ;) Kommer alltid känna ett litet extra pirr där, speciellt när personen i fråga inte direkt går och blir fulare heller ;)

Sum var så duktig idag :D :D en riktigt stjärna!! Han är så himla ambitiös å bara vill, vill, vill :D
Dagens framsteg;
-Han tuggar massor på bettet och försöker arbeta i skritten hela tiden. Trots att jag inte direkt jobbar ihop honom utan bara guidar honom vart han ska så trampar han på riktigt bra :)
- Vi bytte varv medans vi vibehöll traven. Första gången blev han lite chockad och tappade lite balans när jag bytte sittben, men sen var han superduktig och de två sista snettigenom hade jag kunnat visa upp för domare ;)
- Han lyssnar för skänkeln i svängar och igångsättningar allt mer.
- På slutet började han även söka sig neråt i traven och vidbehöll det några steg :)

Han är ju inte direkt självgående ännu, så man får verkligen rida :P haha! Helt slut efter att ha travat hälften så mkt som jag gör på Lucky :P Men han är så sööööt :)

OCH som inte detta vore nog! När jag körde in på stallplanen möttes jag av 4 glada vovvar, varav en amstaff :D han va så fin!! Ljust brun å hur leksen som helst :) Ett tag hade jag 4 hoppande hundar runt mig som ALLA ville ha uppmärksamhet samtidigt hahahah!
En av dem är en eng.staffie å henne träffade jag även förra gången . Hon är supersöt hon med :) ska vara med i stallet hela tiden :) Sum va lite rädd för henne sist jag red :P

Betalat sista pengen till thailand nu :D wooohooooo nu är det inte långt kvar :D Måste fixa piller :P

Nu ska jag poppa popcorn :) Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0