Tagga, tagga, tagga!!

Woho :D Jag är helt till mig! Ska få rida ett ordentligt dressyrpass med Lucky på lördag :D

Ska åka iväg till Lyngåkra och rida i huset :) Lucky ska vara fin med lindor å grejer ;) haha, han kommer tro att vi ska iväg å tävla så pepp som jag kommer vara ;) hahaha!
Jag kommer ha träningsvärk sen å han kommer nog oxå vara lite trötter ;)

Efter det ska jag rida Ali ;) Försöker psykprata med han lite ;) haha. Är han snäll ska jag förlja med på en liten skritttrunda med de andra busarna så vi får se ;)

så snart kanske jag har 3 kusar att rida ;) haha!

Rida Sum på söndag och filma lite ifall jag mår bra ;) Det är en preliminärt hästlös dag, men om kvällen innan inte varit så alkoholfull och jag är uttråkad blir det Sum :)

Idag har jag varit på strååååååålande humör xD hahaha ohhh ja! Folk har nog trott att jag tagit ngt :P

JUST det på tal om sånt xD
Blev stannad av polisen i GT idag och fick blåsa! Första gången ;) hahah så jag vart lite smånervös å tänkte att tänk så ger halstabletten utslag xD HAHAHH förklarade iaf för den mycket trevliga och good looking polisen att jag aldrig jort detta förr :P
Tyvärr gick allt så snabbt så jag han inte ge han mitt nr och han ville inte se mitt körtkort ;´/ hahahha!
Finns några st hetingar i poliskåren i hstd! 3 st är jag uppe i som håller mitt mått nu hahah!

Nä, nu ska jag ta tag i mig själv och sova! Vaknade mindre utvilad i morse efter en mardrömsfylld natt med flygplatser, dödsångest och flygplan. En rolig dröm var med hundar, men annars var allt bara dåligt :( så hoppas på bättre sömn inatt!

kommer ju bli fler och fler flygplansdrömmar ju närme 9 mars vi kmr dess värre :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0