På fyra ben går den som jag gillar allra bäst!

Kan vara på tiden för en liten uppdatering kanske ;)

Haft en riktigt bra vecka faktiskt :)

Idag red jag och cecilia på slingan. Sist jag red där var nog med Paloma tror jag om jag minns rätt. Alltså innan gymnasiet ;) Var perfekt underlag med massa snö nu och det blev fulll fart uppför den stora backen :D Lucky tyckte det var as lajbans :D (var inte riktigt meningen att det skulle blivit full fart först haha)
I traven var han SUPER fin!! Hängde med i Lotties tempo i djup fin form :D
Cecilia fick för sig att hon skulle hoppa över en konstig gren som låg över marken med å då kunde jag ju inte stoppa lucky så han for efter! haha!
Mycket lyckad runda :D

Yngve vill ju att camilla å cecilia ska rida in några av deras travare nu så vi skulle prova med svea idag :P Det blev rodeo och sen var hon livrädd för pallen xD knäppa häst! prova en annan dag igen ;) Hon är lite känslig... Jag är lite sugen på Danskan, men hon är bara 3 så de vill vänta lite med henne. Men hon är supersöt och känslig. Kommer från DK när hon blivit slagen och jag älskar när man vinner ett djurs förtroende efter att de varit med om ngt sånt, så jag tror på henne :) Ali som är lite större ska med ridas in nu å han ska nog vara snäll. Tekla tror vi kmr vara ett litet monster ;)

Igår var vi å sandra hemma hos camilla för tvkväll. Hade så jävla roligt xD HAHAHAHAH helt sanslöst! först berättade jag om vår flippade lunch på jobbet och om tyska milkshakes m.m.
sen efter några timmar kommer reklamen om fuskbyggarna på tv å sandra säger fel och sen flippade det heeeeelt :D hahahah!

Sum var superduktig han med i onsdags <3 Travade direkt på kommando och inte efter att man försökt en hel långsida :) Sen börjar han söka sig neråt mer och mer och gick på tygeln stadigt ½ varv på volten :D + (!!) att han flyttade sig sidleds för skänkeln en gång när jag tryckte till lite extra för att han skulle lyssna!
Han är så otroligt smart, söt och sammarbetsvillig den Lille (? - 168cm...) :)

Ja, sen har jag ju fått svar från en uppfödare med :) Hade kontakt med henne för ett år sen och hon kom ihåg mig. De ska få valpar i slutet februari. Tiken som först skulle få nu i januari hade fått missfall :( hon är 5 bästa amstaff i sverige, så det var synd!!! dessutom den förg jag helt vill ha.. så lite synd. Nu blir föräldrarna istället svart/vit fläckiga. Pappan har fina utställningsreslutat så det är lovande :)
såå nu återstår det bara vad päronen där hemma säger...

Alla dessa djur får mig verkligen att må bra :) Känns som att man långsamt är påväg tillbaka på banan igen!
Var faktiskt på gymmet både igår och idag ;) simmat + tränat lite..

Nu ska jag fixa mig inför kvällen hos camilla med cecilia. tror den kan bli lika flippad som gårdagen :P hahaha

Kommentarer
Postat av: Martina

Var är GILLA-knappen när man behöver den? :D



Alla dessa djur ja. Kärlek till dom :)

2011-01-16 @ 13:57:19
URL: http://thisismartina.blogg.se/
Postat av: Hanna

vad hade vi varit utan dem?? SJUKT olyckliga <3

2011-01-16 @ 21:14:56
URL: http://hannahou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0