Nyknäckt!

Ja, då har jag varit på mitt livs första kiropraktorbesök idag.
Detta i.o.m att jag haft ont i ryggen nu i 3 v tid och för övrigt alltid varit sne så kände att det var dags..

Var inte så nervös som jag trodde jag skulle vara.
Det lät mer än jag trodde det skulle göra.
Vet inte riktigt hur det känns nu. Inte mer ont iaf, men man känner sig lite mörbultad.

Satt fast rätt mkt på vänstersidan och hon trodde jag ev hade en liten inflammmation på vä sida i nacken för där gjorde det ont när hon knäckte till mig.
Ländryggen va inte så jättebra heller å sen måste jag försöka få bak mina axlar för de har åkt fram iom alla lyft...

så lite å jobba på. Tillbaka om 2 veckor då jag inte hade några akuta besvär.

På lördag äré fääääst :D
Har städat här nu så ni kan komma in i lghten ;) kan ju vara en fördel! såg ut som fan, men nu är här  finare ;)

Lagar risotto och den är nog klar typ alldeles precis nu :)

Ha det fajnt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0