Jag lutar åt höger, hahah! va vitsig ja va nu!

Nä men alltså jag har tyckt ett tag att jag ser konstig ut i spegeln å bara "ahh det är därför jag viker mig i sidan när jag rider." För min mittdel/mage går in jättemkt på högersidan, medan jag är nästan helt rak på vänster sida. Sen har ju mitt ena ben alltid varit längre, men var hos Angie nu ikv å hon gjorde några test som hennes mattias gjort hos kiropraktorn å ja va verkligen sne... :S

Jag har verkligen bääääääävat för att gå till kiropraktor men jag måste nog om jag ska hålla i mitt jobb minst ett halvår till..... har ju haft ont i ryggen i 3 v nu snart. så imon ska jag ringa och boka tid :S jag behöver psykiskt stöd!!

De kommer väl bli JÄTTEGLADA på jobbet sen med när man kommer därifrån å inte får "göra allt".... vet hur det var med min benhinneinflammation när den var som värst.... så vi får väl se hur detta går.
Mkt läkarbesök frammöver :S

*Ryggen
*allergi
*flygångest

KUL, BILLIGT, WOHO.

Imorgon ska jag hem till charlotte å hälsa på hennes miiiiiiiiise :D å vi ska laga mat :)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0