Funderar...

... på om man skulle ta och söka psykologi på högskolan till hösten. Eller grejen är att jag kommer söka, men sen om jag väljer att göra det får vi se.

och så jobba lite upptill då.

Det som tar emot är ju studielån då. MEN samtidigt är jag verkligen pissetrött och omotiverad på jobbet så jag känner att jag måste göra ngt annat...

Förhoppningsvis kommer jag ju in på skolan så jag inte behöver göra ngt dera, men jag måste ha en reservplan känner jag. Orka med heltid på jobbet länge till... man är redan sliten i kroppen och vill inte ha förslitningsskador resten av livet... :S

Typ man plockar en vecka sen har man ont i ryggen, kör jag inte skjutare får jag ont i nacken för att jag inte gör det och kör jag skjutare får jag ont för att jag gör det.. :/ det som funkar bäst är ju helt klart gods/burklossning för där är det mer allroundwork. Lite av varje och inget direkt monotomt, inte under en längre tid iaf.

Träna orkar jag dessutom inte för jag är typ död efter jobbet. Förr hade man ork, men nu känner man verkligen hur död man är. Mycket psykiskt oxå.

Ridningen har ju hjälpt nu på sistone iaf så det känns bra :)

Nej men som sagt, får se vad som händer till hösten.

snart onsdag.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0