2011

Året har faktiskt börjat bra och utan några missöden än så länge :)

Igår hjälpte jag charlotte att flytta och sedan träffades vi igen på kvällen i hennes nya lya :)
Jag, Hon, Sara och Tina :)

Supertrevligt! Massa prat om allt melllan himmel och jord :) Fick dock vänta på pizzan i 3 h... hum. Aldrig mer media pizzeria på nyårsdagen?

Idag sov jag länge, kollade på tv och tog det lugnt.

Åkte ut till Lucky vid halv fyra och red i styrdal ihop med camilla och Petra. Blev en kort men intensiv runda. Hade velat rida lite mer, men inte kul att vara kvar i skogen själv när det är natt :P Lucky vart svett iaf :P Han kämpade på bra faktiskt och trots travarnas högre tempo än vad lucky har i traven orkade han idag hålla formen hela tiden och jobbade på trots det höga tempot. Aningens framtung på slutet vilket irriterade mig så avslutade med lite samlande rörelser för att få upp han mer i slutet. Gick bra.

Första arbetsdagen på nya året imorgon. Vore att ljuga BIG time att säga att det är det minsta kul. Det SUGER, men pengar måste man ju ha... tömma burkar iaf så det är ju najs, men gillar inte 20% av folket som jag ska göra det ihop med... kan bli risk för vredesutbrott...

Rida Sum på onsdag :D sen Lucky tors, lör, sön :D Sweeet :) Hoppas vi bara att vädret håller sig till minus och kanske lite mer snö så man kan rida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0