Uppdatering om mitt liv!

Om vädret håller sig lugnt kommer en dam ner från ovanför Gbg och provrider Lucky på söndag. Jag kmr vara nervös, ohh läbbigt att visa häst :P Hon verkar bra så vi får hoppas att Lucky charmar henne och att han är på bra humör :)

Sen verkar det som att det kaaaaaanske kan bli ett Ja i helgen. Vi får se!

Om Lucky åker får jag ta å hoppa upp på Ali snart annars lär jag få ridabstinens! Ut till Sum i veckan som kmr förhoppningsvis :) Han har ju varit lite krasslig. Han går ju barfota, så när marken var som knöggligast för några veckor sen misstänkte de en holvböld, men nu är han bättre :)

Hem till Tina på pizzza ikväll och imorgon blir det en date på Bull's med samma människa :) oh va jag är hungrig nu!!

Sen funderar jag även lite runt min nästa tatoooo.
Jag ska ju bl.a ha texten " Live every moment, Laugh every day, Love beyond words" och funderar på att lägga till "... and if you have a feeling you have to believe it. "
Så blir den lite mer unik :) Funderar även på om jag bara ska göra texten först och sedan blomkvisten vid ett senare tillfälle eller om jag ska göra allt på en gång. Tål att tänkas på ;) men ska boka tid till efter sommaren tror jag :) ajajaj!

Nu ska jag klä om å åka å hämta pizzan. TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0