Min bil <3

Den överlevde nattens storm!

Stod precis framför ett byggnadsstaket som omringar mitt hus. Stålstaket med betongklumpar som "fötter". Det låg som plockepinn bakom min bil när jag kom ut!!
De som har sina bilar på parkeringen mitt emot mitt hus kom inte ut med sina bilar :S
så jag fick köra runt hela området för att komma ut med bilen, men det gjorde inget när den hade klarat en nära dödenupplevelse <3

Sovit typ 4 h inatt pga blåsten. Hörde ju när staketet flög iväg så hade rätt svårt att somna efter det!

Annars har det inte hänt så mkt.

Hoppas att min far bestämmer sig snart om hunden. Jag har nog iaf bestämt mig nu att det blir en hane som jag först tänkte. Jag är mer för handjur :)


Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0