Då är årets värsta dag snart tillända!

Tack och lov för det! Alla "känn dig som minst älskad dagen". Grattis alla!
Någon gång ska jag förhoppningsvis uppskatta denna dag men än så länge har den bara dragit med sig ångest.

Fick ut piller iaf av doktorn idag. Ska jag bara prova om de funkar.. hon sa det var bäst jag testade innan jag hoppade på flyget för man kan spy av dem. treeeevligt! så vi får se hur det går. Även bokat in kötid till kurator där å prata om min fobi. Får se om jag hinner få tid innan jag åker. I vilket fall som helst blir det nog bra.

Sen ska jag förhoppningsvis få tid till HUD snart. jävla tid det ska ta, får vi bara hoppas att jag inte får tid när jag är iväg :S

Sista ridturen på Lucky imorgon då. Jag försöker att inte se det så, men vet att det är ett faktum. Men där kommer vi till mitt förträngande igen. En psykolog skulle nog älska min hjärna! Här finns allt ;P

Just nu STINKER jag vitlök så faktiskt bra att man sover själv inatt :P tror ingen hade velat ligga nära mig ändå!

Imorgon ska pappa till ögon och sen hoppas vi att han bestämmer sig.

Jag har lite namnförslag iaf..:
Hane: - Diego - Aslan (ev med Z)
Tik: - Puma - Chili
Sen har jag kommit på ett namn som kan passa vilket som. Bagerah. Vet att han är en hane, men kan funka på en tik med.
Jag vet ju inte ens om jag får namnge den själv eller om uppfödaren väljer namn. Har inte kommit så långt i snacket än ;) Väljer hon ngt fint tar jag det :)

Nä nu ska jag sova. En jobbig grej med det är att jag drömt massor om P.J på sistone och det är inte alls bra :/ Vrf spökar du i min hjärna när jag verkligen fööööörsöker glömma allt!

Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0