Bra helg :)



Mamma vovve Hera :)

Igår var vi nere i Perstorp och hälsade på min förhoppningsvis blivande valps mamma och hennes uppfödare Monika.
Kändes SUPER bra!! Så nu är det bara upp till min far att bestämma sig för om jag får skaffa hund eller inte. Valpisarna beräknas födas om 3 veckor :)
Jag har böjat tänka om lite om jag kanske ska skaffa en tik ist för en hane, men ja, jag tänker fortfarande som sagt.. båda har sina för och nackdelar så det är lite beslutsångest på den fronten ;)


På kvällen var det middag med brudarna från jobbet. SUPER gott och SUPER trevligt :D <3 Det kommer bli fler ggr!!

Idag hoppade jag med Lucky för första gången (om man inte ränkar med språnget vi tog över en gren på slingan ;) )
Slängde upp bommar på sockerbitar och körde lite gymnastikhoppning. Bra för Lucky och bra för mitt psyke.
Först kom jag i trav och mia å ullis sa att det syntes 3 m innan att han skulle stanna för jag "ville" att han skulle göra det. Efter att jag blivit tillsagt att ta mig samman gick det mkt bättre :) På slutet var det t.o.m kul igen :D
Det är ca 2½ år sen jag hoppade och då på en mördarmaskin så inte så konstigt att mitt självförtroende vid hoppning icke existerar haha!

Ellie och Nick var och hälsade på hemma hos päronen ikv :) Mkt trevligt :)
Sa att jag får kommer ner å hälsa på med vovven sen ;)

God natt på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0