Big Ali Hönez



Han var en riktig stjärna.
Ryckte till lite när han såg mig uppe på ryggen men sen fattade han att jag inte var en köttätande tiger ;)
Skrittade runt på gårdsplanen i bägge varven (först med camilla som säkerhet sen själv) och sen tog vi en sväng runt stallet på vägen.
Söta "lilla" AliBubba :)

Så nästa helg blir det uteritt runt Rosedal. Spännande! ;P
Hoppas att han har gått ngt jobb i veckan så han inte är pigg å galen ;) Han går ju med helstängt alltid när de kör han, så märktes att han vart chockad att se omvärlden ;P

Sen var det hem till Camilla på kvällen. Drack ngt glas vin och sen gick vi ner på stan en runda.
Jag blev dock sur!! och inte på humör så jag gick hem rätt tidigt.
Ska bli skönt att kunna skylla på hunden sen så man slipper gå ut ;)
Utelivet är fan inget att hänga i granen. Antingen blir man besviken, sur eller så går det för mkt pengar.

Förhoppningsvis ska Cecilia få en fodervalp till sommaren, så då blir det två valpisar i stallet som kan busa med varandra :D De kommer förhoppningsvis bli bästisar!

Nu är det topmodel. ska poppa lite popcorn och bara dega i soffan!

11 arbetsdagar till Thailand nu!!! sweeeeeet!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0