Eddie kissade just på min fot!

Han låg här så fint och sov, å inte längesen vi var ute.. så gick han upp en runda å kollade ut genom altanfönstret som han brukar göra.. sen gick han tillbaka till mig.... OCH ställde sig å kissa på min fot xO
STACKARN! hahaha
Han fortsatte kissa en halv minut där ute sen, då är man kissinödig :P

Sen var jag väldigt tacksam över min dröm inatt. Den var väldigt lång, även om jag vaknade fortsatte jag på samma.
Den var både konstig och verklighetstrogen.
Underbar och väldigt jobbig. Skiftade mycket från bra till dåligt. Fast det dåliga var bra. Det vill säga i drömmen var det bra, men i verkligheten är det inte det... smärtsamma minnen..
Det som tog tag i mig på riktigt var ett beslut som jag gjorde. Som jag skulle kunna göra på riktigt. Jag är rädd att jag aldrig riktigt kommer kunna släppa det..
Drömmen slutade dock bra och inte med det beslutet jag tog någonstans i mitten av drömmen.

Så.... min utvärdering om denna drömmen är att jag kommer aldrig glömma, men gå vidare och vara lika lycklig ändå.

Jag har mycket kärlek att ge ska ni veta ;)

Tenta imon! Hur ska detta sluta ;)

- There is someone ment for us all, it's just that sometimes we don't meet them. I've met mine, so how's my life gonna be? 

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag jämförde just Xperia Active med de andra stöt-tåliga androiderna, och den ÄR bäst =)

Sån tar vi!

ska du ha vit eller svart?

2011-12-21 @ 20:27:54
URL: http://majagoesirish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0