Jobb-bowling

Ja, men va j'vla bra då!

Nu ska Hanna tydligen dra hela lasset själv. För att "han bara är sån". ORKA. Man är la två om ngt eller? Om man är intresserad kan man visa det eller??

Ah om det fortsätter så kommer jag ju inte palla med. Sorry, men NO. Då finns det fler fiskar i havet. Dryga människor orkar jag inte med.

Hade iaf riktigt trevligt med jobbet igår. Harrys och sedan bowling på B&B. 28 pers var vi, så vi hade alla banorna utom en xD haha!
Jag å Joanna gjorde en fuling och drack smuggelcider där nere. Back to the fjortisdays! Men var en lugn kväll annnars för min del :)
Efter bowlingen drog vi iväg till Bulls, där camilla sandra qvint och marcel höll till :) Träffade även Tommy, Linus å Jennifer :) :) Evigheter sen!!
Tommy är ju så jävla skön :) ! haha. sen tror han att jag fortfarande tycker om Linus och det kunde han inte släppa hahaha. En annan har ju gått vidare, men Tommy tycker fortfarande att vi skulle passa såååå bra ihop haha!

Nä nu ska jag slänga i mig lite käk å sen till Alibubblan :) Camilla ska köra å jag trava efter ;)

Stan ikväll. Se om någon "inte är sån" ikväll då...


Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Är det rätt att gå tillbaks till någon för trygghet? Eller ska vi vara skeptiska mot vad som hände när någon går ut med en anklagelse i sin blogg?

BÄSTA ÅSIKT FÅR EN LÄNKNING!



tyck till : http://feliciaaulen.blogg.se/2011/april/utkast-april-3-2011.html

2011-04-03 @ 12:44:25
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0