Söndag 13.26..

Nu sitter man här igen. Måndag imorgon... :O

Men förhoppningsvis kan veckan som kommer bli bra. Eller ja bra saker kan hända.. Ska försöka tamig till gymmet en dag, kanske ut å springa en dag, sola, köpa chaps och nya ridhandskar (rider just nu runt i mina vita tävlingshandskar ser inte klokt ut :P ) OCH sen hoppas jag på en händelse till, men den väntar vi med :P

Va hemma hos Camilla igår. Va meningen att det skulle bli utgång på det, men vi fastnade (bokstavligt talat) i hennes soffa ;) Inte camilla dock för hon intog sängen pga lite för starkt vin... så lite därför vi aldrig drog ut heller :P

Men jag ska helt klart köra med Marcels replik från i fredags.
- Vadå? Nä men jag JOBBAR faktiskt. hahahahha

Han svarade : Nä men han jobbar faktiskt.
På en fråga om personen hade svårt att höra av sig.
JAHA, ah för det gör ju inte jag xP

Kanske ska ta å höra av mig till camilla å se om hon har vaknat å när vi ska rida xP Får bli ett sms så man inte väcker stackarn med ett telefonamtal :P

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0