Provocerande människor.

Det är nog de jag stör mig mest på. De och besserwissarna. Idag har jag fått stå ut med en av varje!

Först miss BW. WHY kom jag i samma rotationsruta som henne!! Varenda jävla vecka gör vi grejer ihop. Plocket är okey för då märker man ju inte av henne, men med det andra brukar man behöva sammarbeta på ngt sett...
Hon har ju "jobbat på lager förr och vet hur man gör".
Idag berättade hon för mig hur jag skulle städa :O :O URSÄKTA??? Oh jag flippade och åkte därifrån och Tina fick stå ut med min ventilation. typ 10 pers till hörde den varav även Håkan å han vet vad jag tycker om henne sen innan..hon är ju inte så poppis inne på kontoret heller så...

Lagom irriterad går jag då på lunch. Då ska personen som tycker om att provocera göra det JUST IDAG. Det blev liksom bara för mkt. Det finns inget MITT eller DITT och jag ger blanka fan i om ngn sätter sig på min plats. Jag sätter mig där för att jag är van att sitta där å jag brukar vara först upp å då är den ledig.
Jag tycker om denna person mkt, men ibland gör den onödiga saker BARA för att få uppmärksamhet och jag pallar inte med denna form av beteende.

Som tur var regnade det inte så jag flydde ut med Tina å christian till "rökrutan" för lite friskluft. Passivt rökande kanske är lugnande det med, who knows?

Sen körde folk som idioter som vanligt i denna stad på vägen hem.

Det enda som varit bra idag är att jag har solat, men tror jag brände mig i ansiktet...

Ni vill jättegärna byta med mig eller hur??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0