Oj då ;)

Om man ska tro personen i fråga så är allt väldigt positivt. Men så är ju jag väldigt pessimistisk till att tro på detta, MEN jag har faktiskt aldrig varit med om detta förr. Sååå vi kan ju hoppas att allt är sanning och det menas. För isf är det väldigt bra :)
"Detta kan vi ju jobba på" är bla en kommentar i mängden och jag tycker inte den är fy skam ;)

Igår körde jag hästapollle för första gången sen jag blev asrädd när Caesar stack med mig på plönninge. Kört Neppe efter det, men han är ju ponny så lite annat ;)
MEN Ali (med all möjlig skyddsutrustning på ^^,) skötte sig som en kung :D Det var dock bra att sitta bakom honom för då märkte jag att han vill dra till höger hela tiden. Det märks inte alls lika tydligt uppifrån, så jag är mkt positiv till att fortsätta köra honom för att då känna likheter och olikheter och tydligare känna vad vi behöver jobba med :) Sen ska han tydligen inte vara helt nöjd med att gå i rygg på ngn annan, så det kan ju ha påverkat det hela, men han får vänja sig ;)

Idag travade vi 4 varv på banan ist efter cecilia å camilla å en gång i traven försökte han söka sig neråt när det blev lite långsammare tempo. Lovande där inför ridtempo sen i veckan !
När vi skrittade hem sen sökte han sig även lite neråt i skritten då han var lugn och avslappnad ;) Han blir ju lite lätt hysterisk ibland när det händer mkt bakom honom så att först brudarna körde om oss och att det sen kom en ponny travandes bakifrån var lite mkt för han där ett tag ;) stackarn kan inte vara lätt haha.

Går näääästan att borta benen utan massa lyftande på dem nu med :P Inte lätt när man är 4 år och aldrig fått bli borstad på benen..döds läskigt ju! Även att bli borstad och kliad i huvudet går bättre och bättre :)

Sammanfattar då helgen med att gårdagens utgång var mycket naajs. Kanske inte utgången, men sällskpet :) :)

Let's just see what happens...


Kommentarer
Postat av: Maja

Ja, jag tror att vi kommer ha så himla kul ihop! Lite beroende på hur det går o hur mycket hon växer så hoppas jag på falsterbo nästa sommar (som 5-åring). Muchos spännande!

2011-04-10 @ 19:25:42
URL: http://majagoesirish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0