När all energi behövs för att ta sig till jobbet som man inte vill gå till...

Idag bara brast allt å jag vet inte vrf. Men idag har INTE varit en bra dag. Hade bara Tina varit på jobbet så hade hon varit min kurator, men istället fick Yll stackarn allt...
Hoppas man är på bättre jobbhumör imorgon...

Det känns liksom som att bara för att jobbet får en på dåligt humör så är INGET annat kul heller. Förstör mitt liv? mm typ...

sen har jag ju massor med frågor och undringar om mitt liv just nu. Fan nyss va mitt liv enkelt.. Det är fan enklare att vara nunna tror jag.. för att citera Hayley " du är van vid att "jaga" och det är inget förhållande..."
eller för att citera Tina "ja.. för att använda ett fint ord "älskarinna"
SÅ nu när man då träffar någon som är snäll, omtänksam , förhoppningsvis trogen, rolig, smart, knäppare än mig. Då har jag sjuuuuuukt svårt att känna ngt :( Jag är ju inte van vid det här... :S Så jag känner mig som världens mest hemska person.
Jag mår jättebra just då, men nu när jag är själv är det precis som jag trycker på en knapp och stänger av allt..

Jag känner mig bara tom vad gäller allt... as jobbigt. jag menar ska jag vara ärlig så kände jag ingen glädje över thailand heller. Allt är bara jobbigt. Jobbigt att höra av sig till folk, att behöva vara social..

"A depression is not a sign of weakness. It's a sign that you've been too strong for too long"

Längtar efter mitt hjärta! Snart en vecka kvar och då ska jag bara tänka på honom och inget annat <3 Eddie ska han heta förresten :)

Fortsätter det här är det fan bud på att sjukskriva sig eller ngt för jag vill fan inte bli sämre... Jag är rädd för att förstöra resten av mitt liv pga mitt nuvarande jobb... HJÄLP.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0