Galen eftermiddag i stallet!



AliBubban :)

Blev 4 varv på banan med Camilla å Cecilia idag :) Första varvet ligger han på rätt bra men sen märker man att han börjar tycka att det är lite jobbigt ;)

Skrittade hem längs vägen sen å övade på å stanna å gå å stanna å gå och han sköttte sig exemplariskt :)
Han är lite hetsig på hemvägen så det försöker vi öva på med att man kan försöka lunka hem å inte skritta så foooort man kan.

Frågade Yngve å Siv om det var okey att jag kör honom nästa helg + vecka när de åker iväg och det var helt okey :) Så vi får väl se hur det går! Jag kommer vara NERVÖS, men ska jag komma över min körskräck så vill jag göra det bakom en häst jag känner å jag vet ju hur han reagerar för det mesta nu så :)
Å bara jag ligger i rygg på camilla så kommer han ju ingenstans om han skulle bli lite bakskygg :P
Nu har det ju inte varit värre än att han blir hetsig några meter så det ska vi la klara av ;)

Sen fick Camilla en snillblixt från klar himmel ;)
FAN HANNA VI ÅKER TILL DANMARK NÄSTA HELG!
Men det får hon annordna isf :P Det är hennes kollegor, så hon får sammordna det hela. Jag låstas som att jag inte vet ngt ;) Oj jaha, skulle du oxå med ;) hahahah!

Sen hade cecilia JÄTTEKUL åt mina vita ridhandskar xD
Hon hade hittat en låt på nätet som hette ngt med Runka mig med vita handskar.
Ja behöver jag säga mer än att vi hade en rätt flippad kväll i stallet xD stackars hästar! hahahaha
"man får ju bättre grepp då" eller hur var det nu igen med storleken ;) xD
Oh My God!

Tror jag behöver en vecka för att återhämta mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0