En bra kväll helt enkelt!

Hämtade camilla, cecilia ¨å walle vid femsnåret.

Efter en MINST sagt flummig biltur med allt från slickande på rattar (?) till jag vet inte vad, var vi framme på travet iaf :)

Danskan kom 3a :) najs! Ränkar med ngn pik från siv eller yngve nu framöver om vrf walle stod bredvid mig :P släkten är värst säger man ju xP man vet ju hur snacket brukar gå så... :P tsss

Sen drog vi till italienska glassbaren och åt glass :) mumsigt!

Cecilia och walle hade en diskussion om "mysadolf" eller nej förlåt "Adde" och jag skrattade så jag knappt kunde köra bil HAHAHA. För man kan ju inte hjälpa vem man blir kär i eller hur det nu var ;)

Sen drog jag å walle hem till honom å glodde på tv. Kollade på totalblackout å skrattade återigen så vi höll på att gråta!

flippad kväll helt enkelt. Mycket trevlig :) :) Hemma till kl 23 som jag lovat å Eddie blev jätteglad å se mamma igen!
Han kollade misstänksamt på mig precis som jag varit otrogen mot honom :P
På fredag får han följa med iaf, så då får han se vart mamma tar vägen :)

Strandtur ikväll på Ali, ska bli naaaajs :) pappa ska vara barnvakt själv för första gången så han är lite nervös :) Han är inte lika bra lekfarbror som mig å mamma men ja har sagt till han att han får la jobba på det ;)

Nu ska jag å Eddie äta lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0