Eddie!

Så äntligen har jag fått hem mitt lilla troll :D

Just nu är jag liite smått trött ;P och just nu sover han som en stock och därför jag tar chansen att sitta här en stund.
Mamma kommer hem snart så då får jag avbytare så jag kan duscha med ;)

När vi kom hem igårkväll var han helgalen å sprang runt å busade :)
Kom väl i säng vid halv elva tiden och då var han trött och slocknade direkt. Jag var också rejält trött, men kunde inte riktigt slappna av för jag visste ju inte om ja skulle märka när han skulle vilja gå på toa ;)

Blev en 3 toalettbesök, men det var ju kallt ute ;)

sen sov han som en stock till kavrt över nio, så blev lite sen frukost ;) sen har vi busat i trädgården å åkte en kort runda med bilen å han har varit jätteduktig :D

Ska se vad katterna tycker om honom nu om en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0