Aooooooii !

Jag ser krigsskadad ut! Eddie lever galenskap nu så man får se upp :P Kan han tappa valptänderna snart ;) ??

Sen tycker han att godiset vi har när vi tränar är så gott så nu vill han inte äta sin vanliga mat... -.- ! så vi kämpar på! Tips ngn?

Walle, Camilla å Marcel var här igår och vi grillade, drack några kalla, spelade spel och kollade film. RIKTIGT trevligt fredag :D Eddie älskade Walle :P Hans favorit lekfarbror som va lika god att bita i som matte :P

Eddie var dock VÄLDIGT skeptiskt till att han skulle dela rum med oss, hahah! Den blicken var obetalbar. Han vill ha matte för sig själv ;)

Åkte med Cecilia å Camilla in till travet i morse :) När vi kom till stallet var Yngve snabb med att säga "jaha då värmer du Ali idag då!" öööö njaaaeee! En annan gång ;)
Han såg helt överlycklig ut över att Walle var med hahah! Blev utfrågning där på morgonkvisten :P

Blev riktigt bra provlopp för kusarna med :) Lottie å Diva vann sina lopp. Emil och Ali kom 4a i sina och båda var fina :)

Skulle ju varit hos Cissi ikv egentligen som fyller år, Grattis! men jag å Eddie kör kvalitetstid ist. Blir nog bort till Camilla 1h som mentalvalpträning ist. Åka bil igen ;P

Shit va jag är trött! Ändå har jag sovit en del inatt .. inte bra att lägga sig sent när man har barn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0